SADAKAT PROGRAMLARI

Sadakat programları; son zamanlarda çoğalan rekabet koşulları, benzer hizmetlerin artışı, maliyet dengesizliği neticesi firmalar, bünyelerine yeni müşteri katmaktan çok sahip olunan portföylerindeki müşterilerin firmaya olan bağlılığını sağlayacak ve artıracak stratejiler geliştirmektedirler. Teknolojik gelişmelerin oldukça ehemmiyet kazandığı günümüz koşullarında, yaşanan rekabetin tesiri ile firmaların pazar payından çok uzun süreli müşteri ilişkilerine verdiği kıymet, yeni bakış açıları, uygulama ve tekniklerin yaratılmasına neden olmuştur. Müşteri sadakati kavramı, mevcuttaki müşterilere uzun dönemde yakın takip ve alaka gösterilmesi, sosyal aktiviteler ile şahsi ilişkilerin artırılması, müşteri sadakati uygulamaları ile firmaya olan sadakati oluşturarak, uzun dönemde karlılığın artırılması için yürütülen birçok çabayı barındırmaktadır. Müşteri Sadakat Programları neticesinde firmalar sahip olunan müşteri portföylerini ellerinde tutarak satış ve karlılığı arttırmakta; sadık müşterilerin ürünler üzerindeki memnuniyet ya da memnuniyetsizliklerini dile getirmelerini ve firmanın imalat ve pazarlama sürecinde aktif olmalarına yol açmaktadır. Satış grafiklerinin yükselmesi, ekstra maliyetlere katlanılmadan piyasada reklam ve marka bilinirliğini artırmakta; böylelikle firmaya yeni müşteriler de eklenmekte; nihayetinde firmanın Pazar payında artış gözlenmektedir.

Tutkal olarak; Müşteri Sadakat Yönetiminde projelendirme ve kurgularımızı firmalarımızın taleplerine, gereksinimlerine ve iç dinamiklerine göre özel olarak hazırlamaktayız. Projelerimizde sosyal mecra irtibatlı portal yazılımları, online/offline ödüllendirme platformları, CRM(Müşteri İlişkileri Yönetimi) için veri sağlamak, data madenciliği vb. uygulamalar vasıtası ile, iş ortaklarımızın tam anlamıyla istenilen emele ve neticeye ulaşmalarını sağlamakta, memnuniyeti her daim üst seviyelerde tutabilmekteyiz.

YUKARI