Sürdürülebilir Markalar Konferansı’ndaydık

20 Nisan 2018

Sürdürülebilirlik Akademisi’nin düzenlediği ve dünyanın en önemli 50 konferansı arasında gösterilen Sürdürülebilir Markalar Konferansı, 18-19 Nisan 2018 tarihlerinde Quasar İstanbul’da gerçekleşti.

Post Image

Bu yıl altıncısı yıl ‘Redefining the Good Life ’ (İyi Yaşamı Yeniden Tanımlamak) sloganıyla düzenlenen konferansta ulusal ve uluslararası alandan sektör liderleri ve fikir önderleri görüşlerini ve çalışmalarını davetlilerle paylaştı.

Konferansın sosyal medya sponsoru Markakod ile sektörlerinde öncü ulusal ve uluslararası pek çok firma için sadakat projeleri gerçekleştiren Tutkal Bilişim’in Yönetici Ortağı Ahmet Göker, ‘Dijital Çağda Marka Bağlılığı ’ başlıklı panelde konuşmacı olarak yer aldı.

Günümüzün değişen toplumsal ihtiyaçları karşısında markalar için müşteri sadakati oluşturmanın öneminden ve müşteri sadakatinin marka sürdürülebilirliğine katkısından söz eden Göker, dijitalleşme ile tüketicilerin artık istedikleri ürün ve hizmete kolaylıkla ulaşabildiğini, inceleyebildiğini ve kıyaslayabildiğini, bunun da tüketici davranışlarında önemli bir değişikliğe sebep olduğunu dile getirdi.

Datayı anlamanın, anlamlandırmanın ve birbiriyle ilişkilendirmenin müşteriyi yönetme ve bağlama adına işletmelere paha biçilemez yönlendirmeler sağladığını ifade eden Göker, sadakat programları değişen tüketici davranışlarını ölçme ve müşteri bağlılığını oluşturmada firmalara önemli bir rekabet avantajı sağladığını, bu sebeple de 2018 ’in sadakat programlarının yılı olacağını söyledi.

YUKARI