LOYALTY PROGRAMI NEDİR?

Loyalty programları; mevcut müşterinin firmaya olan bağlılığını artıran, müşteri ile firma arasındaki ilişkileri düzenleyen, yeni pazarlama ve satış stratejileri oluşturmaya olanak sağlayan sistemler topluluğudur.

Loyalty Hedef Kitle

Kurumsal firmaların ticari satış kırılımları ve son tüketiciler sadakat kampanyaları kapsamında hedef kitle olarak değerlendirilebilir.
  • Bayi / Acente / Distribütör
  • Alt / Tali Bayi
  • Perakende satış noktası (bakkal, nalbur vb.)
  • Son kullanıcı (boya ustası, vb.)
  • Son tüketici
  • Firma çalışanları
  • Satış temsilcileri
  • LOYALTY PROGRAMLARININ FAYDALARI

  • Mevcut müşterinin firmaya olan bağlılığını artırır.
  • Pazarlama maliyetlerini düşürür.
  • Firma stoklarının eritilmesine yardımcı olur.
  • Kârlılık ve marka itibarını artırır.
  • Müşteri ile firma arasındaki ilişkileri düzenler.
  • Müşterilere kendilerini "özel" hissettirir.
  • Müşteri hakkında daha detaylı veri edinerek kayıt altına alınabilmesini sağlar.
  • YUKARI