LOYALTY PROGRAMI NEDİR?

Loyalty programları, mevcut müşterinin firmaya olan bağlılığını arttıran, müşteri ile firma arasındaki ilişkileri düzenleyen, yeni pazarlama ve satış stratejileri oluşturmaya olanak sağlayan sistemler topluluğudur.

Loyalty Hedef Kitle

Kurumsal firmaların ticari satış kırılımları ve son tüketiciler sadakat kampanyaları kapsamında hedef kitle olarak değerlendirilebilir.
  • Bayi / Acente / Distribütör
  • Alt / Tali Bayi
  • Perakende satış noktası (bakkal, nalbur vb)
  • Son kullanıcı (boya ustası, vb)
  • Son tüketici
  • Firma çalışanları
  • Satış temsilcileri
  • LOYALTY PROGRAMIN FAYDALARI

  • Mevcut müşterinin firmaya olan bağlılığını arttırır.
  • Pazarlama maliyetlerini düşürür.
  • Firma stoklarını eritilmesine yardımcı olur.
  • Karlılık ve marka itibarını artırır.
  • Müşteri ile firma arasındaki ilişkileri düzenler.
  • Müşterilere kendilerini "özel" hissettirir.
  • Müşteri hakkında daha detaylı veri edinerek kayıt altına alınabilmesini sağlar.
  • YUKARI