Yapay Zekâ Tabanlı Test Platformu ile Sadakat (Loyalty) Projelerinde Yeni Bir Dönem Başlayacak

20 Nisan 2018

Satış operasyonlarında teknoloji kullanarak otomasyon sağlamak ve verimliliği artırmak isteyen firmaların bir araya geldiği Satış Otomasyonu Konferansı, 8 Mayıs’ta İstanbul Sheraton Grand Ataşehir’de gerçekleşti.

Pronto Eventi tarafından gerçekleştirilen konferansta 20’nin üzerinde sektördeki Türkiye’nin önde gelen firmalarından Genel Müdür ve Genel Müdür Yardımcılarından Satış Direktörleri ve Müdürlerine, İş Çözümleri Direktörleri ve Müdürlerinden BT Yöneticilerine ve Satış Operasyon Direktörleri ile Müdürlerine konu ile ilgili 150’ye yakın üst düzey karar mercii yetkilileri bir araya geldi.

Post Image

Sadakat programları satışın destekleyicisi

Konferansta söz alan Tutkal Bilişim Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Göker, satışın destekleyicisi ve tamamlayıcısı olduğunu ifade ettiği sadakat programlarının 1800’lü yıllardan itibaren evrimleşerek bugünkü haline geldiğini söyledi ve sadakat programları başarısında hedef kitle analizinin öneminden bahsetti.

Teknoloji ve sosyal medyada yaşanan gelişmelerin tüketicinin karar alma sürecine etkisine değinen Göker, istediği her ürün ya da hizmete kolayca erişebilen, inceleyebilen ve kıyaslayabilen tüketicilerin kendisine yakın olan markaya yöneldiğini ya da en küçük hatasında markayı terk edebildiğini söyledi.

Büyük Veri, sadakat operasyonlarını verimli yürütmenin anahtarı

Sadık müşteriye ulaşmanın ve müşterilerin sadakatini kazanmanın artık tüm markaların da farkına vardığı gibi doğru veri analiziyle mümkün olduğunu dile getiren Göker, “Kendi sektörümüz açısından baktığımızda da sadakat programlarının evrimleşmesi Büyük Veri analizleriyle gerçekleşti” dedi.

Büyük Veri’nin şirketlere stratejik rekabet gücü sağladığını ifade eden Göker, çağın gereklilikleriyle dijital paltformlarda hazırladıkları projelerini de doğru veri analizi temeline oturttuklarını ve çalışmalarını üç adımda gerçekleştirdiklerini söyledi.

“Mobil Uygulamalar İçin Yapay Zekâ Tabanlı Test Platformu” geliyor

Doğru data, doğru segmentasyon ve doğru projeden oluşan üç adımı, iş ortakları İDO, LG ve Şişecam Düzcam için yürüttükleri projeler üzerinden dinleyicilerle paylaşan Göker, bu süreçleri hem maliyet hem de zaman açısından markalar için daha verimli hale getirmeyi hedeflediklerini ve bu amaçla “Mobil Uygulamalar İçin Yapay Zekâ Tabanlı Kullanıcı Deneyimi ve Uygulama Kalitesi Test Platformu” için çalışma başlattıklarını dile getirdi. Mobil Uygulamalar İçin Yapay Zekâ Tabanlı Kullanıcı Deneyimi ve Uygulama Kalitesi Test Platformu, bir mobil uygulamanın ya da tasarımın yapay zekâ tarafından test edileceği bir platform olacak.

YUKARI